24 Kasım 2013 Pazar

24 Kasım, utanıyorum, utandım... Öğretmen

Bugün 23 Kasım 2013. Ankara'da bir grup öğretmen biber gazı, TOMA dolayısıyla tazyikli su, cop gibi kavramlarla tanıştı. Yurdumun polisi kendinin polis olmasını sağlayan öğretmenlere şiddet uyguladı; kendisinin bir şey olmasını sağlayan ÜST DÜZEY bürokratların talimatları nedeniyle.

Babası, abisi ve ablası eğitimci olan ben, çok sayıda dostu ve arkadaşı eğitimci olan ben, çok sayıda dostunun ailesinde eğitimci olan ben...Yaşamına dokunan herkesten bir şeyler öğrenen ben, Büyük Ressam Kenan Evren Paşamızın bir parmak balı olan '' 24 Kasım Öğretmenler Günü''nü yıllarca kutladım, ÖZÜR DİLİYORUM, tüm ÖĞRETMENLERİMDEN. Anladım ki yanlışmış kutlamak...

Bugün, yani, 23 Kasım 2013 tarihe geçti: Ankara'da eğitim emekçilerini, eğitim emekçilerinin yetiştirdiği bürokratların emirleriyle, eğitim emekçilerinin yetiştirdiği polisler gaz, cop ve tazyikli suyla tanıştırdı. Özetle ŞİDDET UYGULADI...

Beni utandıran ve bundan sonra, bir şeyler değişene kadar kutlamaktan vazgeçtiğim günü protesto etme kararı verdim.Yetti artık, işçi, öğrenci, genç, yaşlı, doğulu, batılı, kuzeyli, güneyli, Penguen seven, Uykusuz seven, Leman seven, kadın, erkek, erken kalkan, geç kalkan kişiler adına herkesi gazlayan, coplayan, sulayan kişileri protesto ediyorum.

24 Kasım Öğretmenler Günü kutlu olmasın, her şey yoluna girene ve tüm eğitimciler ADAM yerine konulana kadar uzak durulsun...

Yaşamıma giren tüm öğretmenlerimi seviyorum, sayıyorum. Seveceğim, sayacağım... Sağ olun...

Size yapılanlar nedeniyle; UTANDIM, UTANIYORUM, UTANACAĞIM...

Sevgiyle...

Taylanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder