John Lennon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
John Lennon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir Taş Atarsın... Edip Cansever


Bir Taş Atarsın...

Bir taş atarsın, taş nereye düşerse
Mutlaka bir köşebaşıdır
Çünkü yüreğin daralmıştır ve kıştır
Kullanılmamış bir sicim gibidir soğuk
İşte bak her kestaneciye sapsarı bir köşebaşı kalmıştır.

Şimdi bir şamandıra denizin yüzünde
Durulmamış bir anı gibi kendini salmıştır.

İçimizde birbiriyle konuşan yaprak bolluğu
Yalnızlık bir başına kalmıştır

Edip CANSEVER

 Fotoğraflar: TÖÇ, Fethiye, Berlin,Tarabya

18 Temmuz 2012 Çarşamba

IMAGINE




IMAGINE




Imagine there's no heaven

It's easy if you try

No hell below us

Above us only sky

Imagine all the people living for today




Imagine there's no countries

It isn't hard to do

Nothing to kill or die for

And no religion too

Imagine all the people living life in peace




You, you may say

I'm a dreamer, but I'm not the only one

I hope some day you'll join us

And the world will be as one




Imagine no possessions

I wonder if you can

No need for greed or hunger

A brotherhood of man

Imagine all the people sharing all the world




You, you may say

I'm a dreamer, but I'm not the only one

I hope some day you'll join us

And the world will live as one


JOHN LENNON

17 Temmuz 2012 Salı

Büyüyünce ne olacaksın?

İlk kez 1984 yılında dinledim John Lennon'ın olağanüstü yapıtı Imagine'ı. Daha ilk dinlemede vuruldum. Sözlerinin yarattığı etki beni o gün fanatik yaptı. Düşünce ve duygularımı etkiledi, aldı götürdü beni yanında. DJ'lik yaptığım yıllarda açılış şarkısı oldu tatil köyü diskosunun. Bazen kapanışlarda da çaldım ama açılışlarda ihmal etmedim hiç. 1984'ten beri nerede gitar sesi duyduysam istek yaptım Imagine çalsın diye müzisyen, çok azı hakkını vererek çalabildi ki bir çoğu bilmiyordu. Bugün herkesin dilinde ve bir çok müzisyen tarafından albümlerine de dahil edildi ama hiç biri John Lennon gibi olmadı, olamadı. Tam 28 yıl olmuş tanışalı, çok da iyi dost olmuşuz bu süreçte. Anlatacak çok anımız var ama başka günlere saklıyorum. Alttaki satırlarla çok yakın zamanda tanıştı sanal alem. Savaşların hortlatılmaya çalışıldığı bir dönemde, mutsuzlukların tavan yaptığı bir dönemde. İyi ki de tanıştırdı ama tabii anlayana...
Herkesin büyüyünce de mutlu olması dileklerimle
Sevgiyle
Taylanca