27 Temmuz 2017 Perşembe

Hemingway'den...

Ne zamandır yazmıyordum, yazsam da taslakta tutuyordum. Ta ki Hemingway'in bu sözünü görene kadar;
"Birine güvenip güvenemeyeceğini anlamanın en iyi yolu ona güvenmektir." demiş Hemingway. Hemingway'in bu sözü arkadaşlarımın bir kısmının bana yaptıkları uyarıları anımsattı. Herkese güvendiğimi, ardından hayal kırıklığı yaşadığımı söyleyip duranlar oldu. Bunun yerine güvenmeyerek başla zaman içinde gelişirse güvenirsin diyenler, ben böyle yapıyorum çok rahatım diyenler oldu. Dediler, dinledim, üzerinde çokça da durdum bir zamanlar ama yapmadım, yapamadım. Değiştirmek istemedim aslında bu yaklaşımımı. Biriyle yaşadığım kötü bir durumu konuyla hiç ilgisi olmayan birine yansıtmak ve ona güvenmemek haksızlık olur diye düşündüm ve düşünmekteyim hala.
Bir insana güvenip güvenmeme kararımı ona güvenerek veriyorum, gerisi tamamen ona kalmış...
Sevgiyle
Taylanca
Fotoğraflar: Ernest Hemingway'in Havana'daki uğrak mekanlarından biri olan El Floridita'nın içinden, 2014 Eylül'den...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder