9 Temmuz 2012 Pazartesi

Parkorman ve Guns'n Roses



İlk kez 2005 yılında girmiştim Parkorman'a ve büyülenmiştim. Sevinmiştim bol miktarda ağacının var olmasına, doğal kalmaya çalışan yapısını sevmiştim. 2006 sonlarında gitmiştim ikinci kez. Yine güzeldi, nefes almak güzeldi yine. Derken son bir hafta içinde üç kez gittim, üç farklı konser için üç farklı gün gittim. İlkinde çok hissedemedim ama iki ve üçüncü gidişlerimde birlikte gittiğim arkadaşlarımın da yardımıyla canlandı anılarım. Ne yazık dedim, ne yazık olmuş onca ağaca, nasıl kıydılar diye düşünecek oldum kıyılmadık ne kaldı ki Parkorman'a kıyılmasın. Bakılım daha ne kadar kıyılacak? Yerine ne zaman site ya da iş merkezi yapılacak? Belki de dördüncü köprü için geniş geniş çevre yolları yaparlar.
Tek tesellim öğrencilik yıllarımın genç(!) grubu Guns'n Roses'ı izleme canlı canlı dinleme şansını yakalamış olmam. Hoş Axl Rose biraz büyümüş(!) de olsa hala iyi. Ayrıca genç ve yeni ekibi de eskisini hiç aratmadı doğrusu. Bekleriz bir daha, bir daha gitmek üzere...
Bu arada bir sitem Ugly Kid Joe konserini Cuma öğlen saatlerine koyan organizatörlere, çalışanlar izlemesin diye güzel seçilmiş gün ve saat...
Salı günü Chris de Burgh konseri için Küçükçiftlikte olacağım, bakalım yaşlı kurt ne durumda...
Taylanca
Temmuz 20012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder