22 Temmuz 2012 Pazar

Eğer




Eğer yapsaydım, sevseydim, gitseydim, arasaydım, okusaydım, izleseydim, gitmeseydim, gelmeseydim, gelseydim, YAŞASAYDIM... Saymakla bitmez -saydım, -seydim ile biten sözcükler, bu sözcükleri içeren cümleler. Hele bir de KEŞKE ile başlıyorlarsa ki çoğu da öyle. Yandık demek, saymak yerine yanmak daha doğru olsa gerek. Keşke yanma-saydım...

Eğer ve keşkeler üzerine o kadar çok yazı, şiir var, o kadar çok şarkı ve şarkımsı var, çoğunu da biliyoruz ama yine de ''-saydım, -seydim, eğer, keşke'' diyoruz.

Dememeliyiz, çıkarıp atmalıyız yaşamlarımızdan, uzaklaştırmalı, uzak kalmalıyız ve bir daha hiç görüşmemeliyiz. Ne zaman ki bunu başardık işte o zaman yaşadık sayabiliriz. YaşaSAYDIM yerine SAYarız yaşaDIM diye...

İçimden geçenleri yapmaya başlayalı çok olmadı ama en azından başladım yapmaya, Artık saymıyorum, ''-saydım eğer''leri, ''keşke''leri. Azaldılar çünkü, aslında azalmadılar azalttım onları. İstedim ve azalttım. Daha da alacağım yol var ve alacağım... Daha mutlu yaşıyorum, daha mutlu yaşayacağım...

Ne dersiniz var mısınız YAŞAMAYA... Daha mutlu yaşamaya...

Haydi ilk iş ne zamandır aramadığınız bir dost ya da iyi arkadaşınızı arayarak başlayın...

Sevgiyle

Taylanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder